Pojkvänsmaterial.

6 tecken på att han är pojkvänsmaterial:

1. Han kommer alltid ihåg din födelsedag och namnsdag.
2. Han kan laga annan mat än nudlar.
3. Han skrattar åt dina skämt trots att du vet att de egentligen är jättetråkiga.
4. Han vet att han inte kan dansa men dansar ändå för att du ska bli glad.
5. När ni går på bio pratar han inte sönder filmen.
6. Han påminner om din favoritskådis.

Om din pojkvän är sån som jag skrev så är han en perfekt pojkvän!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Ellen

Perfekt? Det undrar jag.. Om någon är så kanske han är perfekt för dig.. :-)

2008-05-05 @ 18:33:21
URL: http://www.slellens.blogg.se
Skrivet av: Camilla

Namnsdag kommer min man inte i håg men födelsedag gör han alltid! Iövrigt stämmer det jättebra in på Micke, min älskling!

2008-05-06 @ 09:05:29
URL: http://rainred.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0