One Tree Hill 5x08: Please, Please, Please, Let Me Get What I Want.

image202
One Tree Hill 5x08:
Please, Please, Please, Let Me Get What I Want.
Grymt bra avsnitt! Brooke var så rolig som försökte flörta med bartendern Owen som inte brydde sig om hennes flört. Till slut satte Brooke sig i Owens bil - naken ( på bilden). Till slut lyckades Brooke få Owen att flörta tillbaka. Han sa bara "Ska vi åka hem till dig eller till mig och ha sex?". Haha! Men Brooke hämnades genom att svara "Nej jag tror inte det" och sedan kysste hon honom på kinden. Haha, jag måste säga att Owen är så himla snygg! Jag hoppas att de gifter sig någon dag. Jag måste också erkänna att Owen är nog den rätte för henne! Mouth försökte vinna tillbaka Millicent tillbaka efter att han nekade till hennes kyss i förra avsnitt. Så klart lyckades Mouth få henne tillbaka. Skönt att Mouth hade gjort slut med sin chef Alicia i förra avsnitt eftersom hon var alltid så elak mot honom. Och bra att Haley och Nathan blev sams igen efter att de hade blivit osams i förra avsnitt på grund av Jason. Och gud, vad jag hatar Carrie!!! Hon var så jävla idiot som flörtade hela tiden med Nathan. Sedan i slutet bad hon honom att blunda och så gjorde han det eftersom han trodde att Carrie bara skulle visa honom något. Men... Carrie kysste honom istället! Gud, gud, gud hon ska fan gå och dö! Hoppas att Haley inte får reda på det, för hon skulle bli förbannad och slänga ut både Nathan och Carrie. Så klart jag vill att Haley ska slänga ut Carrie men INTE Nathan! Men Haley kommer tydligen att göra det. Och stackars, stackars Peyton! Hon var så ledsen pga Lucas firade till Lindsey i förra avsnitt, precis efter Lucas och Peyton kysstes i hennes kontor som Haley såg. Peyton trodde att han skulle fira till henne men istället firade han till Lindsey. Brooke tröstade Peyton. Peyton sa till Lucas i slutet "Jag älskar dig fortfarande. Och det suger verkligen! Det är nog bäst jag går vidare. Hejdå, Lucas" och sedan gick hon. Mer vet jag inte vad jag ska skriva. Spännande nästa avsnitt! :P

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0