Jag älskar listor! <3

Tio saker du längtar till:
- Mallorca
- Menorca
- Börja på virginskaskolan i Örebro
- Köpa två egna råttor
- Min 17-årsdag
- Skaffa en tatuering
- Skaffa en piercing under läppar OM det passar mig
- Mina nya kompisar i Örebro
- Skolavslutningen den 11 juni
- Konfirmation den 24 maj

Nio saker du saknar efter:
- Axess
- Kenzo
- Busan
- Den första dagen jag började på vänerskolan
- Fredagen den 2 maj 2008 på VV i Leksand
- Lördagen den 14 juli 2007 på Liseberg i Göteborg med Therese
- En helg då jag sov över hos Lina första gången för ungefär sex år sedan (vi hade så jävla skoj då)
- Dövas dag den 21-23 september 2007
- Den dagen då vi fick Axess år 1998 och Kenzo år 2007

Åtta saker du inte tycker om:
- Champijoner
- Lögner
- Djurplågeri
- Insekter
- Våld
- Pedofiler
- Falska människor
- Falska rykten

Sju länder du vill resa till:
- USA
- Australien
- Italien
- Frankrike
- Spanien
- England
- Grekland

Sex saker du önskar dig till födelsedag:
- Ny mobil
- Ny tv
- Ny säng
- Ny tapet
- Ny utomslandsresa
- En söt blind date xD

Fem saker du vill stoppa som pågår i världen:
- Krig
- Djurplågeri
- Mobbning
- Äkta läder som säljas
- Våld

Fyra skolämne du vill helst ta bort från ditt skolschema:
- Matematik
- Hemkunskap
- Idrott
- NO

Tre filmer du tycker bäst om:
- Titanic
- A Walk to Remember
- New York Minute

Två personer som du aldrig kan tänka dig leva utan:
- Therese
- Mamma

Ett mål i ditt liv:
- Lev ett bra liv!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Tess

saknar dig med!

2008-05-05 @ 23:27:56
URL: http://Theeerese.blogg.se
Skrivet av: Camilla

Nu blev jag nyfiken på 2 maj... Hmmm hihi!
Kramisar

2008-05-06 @ 09:03:39
URL: http://rainred.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0