Filmer jag ska ladda ner;

Inside
Sleepy Hollow
The Shining
Saw IV
Rottweiler
Black Sheep
Boogeyman 1
Boogeyman 2
The Gravedancers
Dinotopia
The Brothers Solomon
Normal Adolescent Behavior
The Hitcher
John Tucker must die
Supercross
The Eye
Honey
Awake
Final Destination 3
Frailty
Ghost Ship
The hills have eyes 2

De feta texterna betyder att jag inte har sett dem. De icke feta texterna har jag sett men är sugen att titta på igen! De som jag inte sett är i första hand! ;)

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Camilla

Dinotopia har jag härhemma i min dvd samling! det var FÖRE PB jag köpte den och sen upptäckte man att han var med i den! ;)

2008-05-08 @ 07:00:02
URL: http://rainred.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0