Film - The Eye.

image203
Några dagar sedan såg jag på The Eye. Som jag hade laddat ner.

Handling:
Sydney råkar som liten ut för en hemsk olycka och blir blind. Som vuxen får hon sin syn tillbaka genom en mirakulös transplantation. När bandaget tagits bort börjar hennes nya liv. Lyckan är dock kortvarig. Med synen kommer också hemska hemligheter och synen som skrämmer och förföljer henne. Vem är donatorn egentligen och vad är dennes hemlighet?



Kommenter:
Den är så en jättebra och spännande film!! Jag liksom älskar skräckfilmer, som den här filmen. Jag bara satt och glodde. Jag såg mig inte ens omkring, jag pausade inte ens heller. Jag bara satt och glodde tills den var slut. Jessica Alba var verkligen jättebra, hon passade i rollen som Sydney. Tur att regissören valde henne. Hon är ju liksom en av mina favoritskådisar. Jag måste vara ärlig på en sak. Jag tycker Jessica Alba passar jättebra i skräckfilmer. Hon borde få fler roller i skräckfilmer. Jag rekommenderar den verkligen om ni inte redan har sett den!

Betyg:
5 av 5.

Skådespelare:
Jessica Alba - Sydney Wells
Alessandro Nivola - Dr Paul Faulkner
Parker Posey - Helen Wells
Rade Serbedzija - Simon McCullough
Fernanda Romero - Ana Christina Martinez
Rachel Ticotion - Rosa Martinez
Obba Babatundé - Dr Haskins
Danny Mora - Miguel
Chloe Moretz - Alicia Millstone
Kevin K - Tomi Cheung
Tamlyn Tomita - Mrs. Cheung
Karen Austin - Mrs. Hillman
James Salas - Jim
Brett O'Mara - Brett
Landall Goolsby - Alex
Sarah E. Baker - Sarah
Laura Slowinski - Cynthia
Richard Redlefsen - Richard
Amanda Shamis - Amanda
Kisha Sierra - Kisha
M.fl.
För att se trailer - klicka här!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Pernilla

Okej, har länge velat se den filmen.. Bara det att alla min kompisar inte gillar skräckfilmer. Men jag tycker den verkar skit bra!!

2008-05-14 @ 16:46:28
URL: http://typperra.blogg.se
Skrivet av: Pernilla

Sv: Jaa får väl göra det om inte hittar någon som inte är rädd ;P

2008-05-14 @ 19:45:01
URL: http://typperra.blogg.se
Skrivet av: alida

den har jag med sett :) den var bra!

2008-05-18 @ 14:21:31
URL: http://www.naleylover.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0