Vad jag är stolt över mig! :P

Hej!

Idag var jag i skolan som vanligt. Jag jobbade inte alls så mkt idag, jag satte mest och tecknade med mina kompisar. Det var väldigt dumt, jag vet! Haha... Jag hade SO, svenska, engelska (20 minuter), NO och idrott idag.

Eller som sagt hade jag inte idrott idag. Istället hade jag och min klass lärat oss dansa vals på idrottlektionen. Egentligen var det tjejernas idrottlektion. Men vi skulle dansa då behövde vi killar, haha. Just därför var killar med oss tjejer idag när de skulle egentligen ha svenska-lektion. Jag måste erkänna att jag var sämst på att dansa av alla. En kille i min klass, som heter Max, sa att han tyckte ändå att jag gjorde mitt bästa att dansa. Att jag var bra på det. Jag försökte neka det men till sist gav jag upp och tackade honom, haha. Det var en fin kommenter jag fått på väldigt länge av en kille. Haha...

En sak till! På engelska lektionen fick jag veta att jag har fått VG i svenska på nationellt prov!!! Fan vad glad jag blev! Vad stolt jag är över mig nu! Haha... Nu får jag bara hoppas att jag också får VG i engelska nationellt prov som jag har den 4 april efter påsklovet.

Jag tror tyvärr inte att jag kommer att få G i matte nationellt prov. Jag kommer bara att ge upp när jag har svarat på frågorna som jag KAN. Det kommer jag att göra. För att jag hatar verkligen matte! Det gör så att jag inte ens längre nu kan jobba lika bra som jag brukade alltid göra. Jag har blivit sämst på att jobba på matte nuförtiden. Jag förstår inte varför, jag vet heller inte vad det var som hade hänt med mig. Det är alls inte så likt mig! Jag måste försöka skärpa mig efter påsklovet. Funkar det inte kommer jag bara att ge upp på matte nationellt prov. Det vet jag att jag kommer att göra om jag inte börjar skärpa mig nu efter påsklovet! Nu är det slutsnackat om matte.

Jag slutade klockan fyra och jag skulle egentligen ha konfirmation klockan fyra idag. Men det var inställt. Skitskönt! Så jag åkte hem till elevhemmet som vanligt klockan halv fyra. Jag åt middag från igår. Påskmat. Muuuuuuums! Efteråt satte jag mig vid datorn för att kolla på din sko för att hitta ett par skor som jag ska köpa imorgon på överby tillsammans med min bästis Therese som äntligen ska komma hit på besök imorgon!! Jag hittade ett par jättefina skor. De är rosa. Jag vill ha rosa, för att det är min favoritfärg. Jag vet inte om den passar mig, men jag ska prova den om den nu finns kvar i butiken på överby. För att det är ju slut på dem på hemsidan. Hehe...

Oj, jag har skrivit rätt mycket nu. Jag ska gå nu. Ha det så bra!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Camilla

Grattis till VG:et i svenskan! Gulligt av Max tycker jag!
Kram

2008-03-19 @ 06:50:05
URL: http://rainred.blogg.se
Skrivet av: Micaela

Tack :D

2008-03-20 @ 18:35:35
URL: http://only0n3.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0