Tråkig dag.

Hej!

Idag vaknade jag klockan 10:15 och sedan dess gjorde jag typ ingenting. Jag såg lite på One Tree Hill och sedan tittade jag på en film som heter Jumanji. Efteråt satte jag mig vid datorn och surfade runt på internet. Jag tittade på One Tree Hill på youtube, och jag såg till och med lite filmer på youtube också. Sen dess gör jag det fortfarande. Har det bara tråkigt idag och.... jag hatar att Kenzo inte är här, utan i himmeln nu! Jag saknar honom varenda dag precis lika mycket som jag saknar Axess varenda dag.


Rip Axess 2007-06-24 </3


Rip Kenzo 2008-03-10 </3

Ha en god kväll!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0