RIP Kenzo :'(
Idag är den andra värsta dagen i mitt liv någonsin precis som den 24 juli 2007 när Axess avled!

Kenzo
avled idag - bara 9 månader gammal. Han föddes den 21 juni 2007 och dog idag den 10 mars 2008. Han hade problem med höfter så han blev avlivad idag så att han skulle slippa lida.

Jag bröt ihop i skolan idag för att jag visste att Kenzo skulle avlivas någon gång under veckan. Min mamma berättade att han skulle avlivas för mig igår kväll men hon sa inte när. Jag grät som fan i en av toaletterna från klockan 11:45 - 14:30 idag. På elevhemmet grät jag också mycket för att i kväll fick jag reda på att han är redan död nu genom min systers bilddagbok.

Nu är mina ögon väldigt trötta efter att ha gråtit mycket idag.

Jag saknar dig.
Jag saknar att krama dig.
Jag saknar att gosa med dig.
Jag saknar att pussa dig.
Jag saknar att leka med dig.
Allra mesta av allt saknar
jag med dig är när du
slickar mig i ansiktet.
Nu får jag aldrig
känna vid dig mer...


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Sofia

rip :'(

2008-03-10 @ 21:42:06
URL: http://sarvidsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback

RSS 2.0