Prison Break <3

Hej!

Skolan idag som vanligt. I kväll gjorde jag min läxa om hemkunskap, sedan satte jag och tog det bara lugnt. Jag tittade på Mean girls med Lindsay Lohan i en av huvudrollerna bara 10 minuter. Jag ska fortsätta titta på resten av filmen sen så fort jag lämnar datorn! Och en sak till.... Jag fick precis reda på att Dr Sara Tancredi ska äntligen komma tillbaka till Prison Break säsong 4!!!!! Ärligt talat så blev jag så fan jätteglad! Det visade sig att hon aldrig hade blivit mördad av Susan. Det visade sig att hon faktiskt fortfarande är vid liv!!! Michael Scofield hade gett sig av för att leta efter henne. Jag har ett bevis här!

Mahone: Thats a nice tip.
Whistler: She handels the money... your in?
Mahone: She better be able to handel alot more then that because if she has done what you think she has...Sara...she's the weak link and he will find her and then Scofield will find you and me and I'm not paying for your mess.
Whistler: Are you in or are you out?
Mahone: I'm in.

Vad betyder det? Jo, Sara är fortfarande vid liv!!!! :D

Jadå nu ska jag nog gå och fortsätta titta färdigt på Mean girls innan tv är upptaget! Först ska jag bara lägga ut dagens bild och hottie! :P

Ha en god kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: nadia

hur hittade du det?

2008-03-03 @ 19:52:11
URL: http://nadiaac.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0