One Tree Hill 5x02: Racing Like a Pro.

image13
One Tree Hill 5x02: Racing Like a Pro.
Grymt bra avsnitt som vanligt!! Lucas är coach nu och Skills är hans assisterande coach, det är ju riktigt härligt! Men jag är lite ovan att inte se dom spela basket, men jag vänjer mig vid det snart! Och det var också riktigt fint att Lucas och Skills gjorde en bilrace till James. Scenen där när dockans huvud ramlade och James ögon blev stora var väldigt roligt!!!! Jag skrattade som fan, haha. Och jag gillade också när James skulle åka bilrace då ställde han upp händer och skakade på huvudet och sa att han inte ville åka. Och att han ville prata med sin gudmor som nämligen är Brooke. Haha, det var så sött! Jag gillade till och med slutet med Nathan och James också jättemycket! Och det var väldigt bra att Brooke sa till James att han måste lära sig att stå på sig själv och säga ifrån. Därför att James ville att hans bilrace skulle vara blå men Lucas och Skills ville måla den rött. Hehehe... Och jaha, Carrie blev James barnflicka. Jag gillar henne inte alls. Jag vet vad som kommer att hända sen, men jag vill inte förstöra överraskningen, så ni får se själv! :P

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0