One Tree Hill 5x01: 4 years, 6 months and 2 days.

image12
One Tree Hill 5x01: 4 years, 6 months and 2 days.
Riktigt grymt bra avsnitt!! Nathans och Haleys son James är ju riktigt söt måste jag säga! Jag är glad att det är just Jackson Brundage som får spela James Lucas Scott. Och jag gillar inte alls Nathans nya look! Far-och-son-scen på slutet var väldigt söt! Och Haleys frisyr... gud så snyggt!! Det var också kul att se hur det hade gått för Brooke i New York, Peyton i Los Angeles med musiken, Nathan & Haley i Tree Hill, Skills, Mouth osv. Jag tycker också att det var bra att Brooke skippade Milano och åkte till Tree Hill. Jag tycker också att det var bra att Peyton sa upp sig och åkte tillbaka till Tree Hill. Jag gillar också att Mouth, Skills, Junk och Ferige bor på samma ställe! Jag gillar inte den nya karaktär Lindsay, som nämligen är Lucas nya flickvän! Stackars Peyton som fick veta att Lucas har en annan. Det ska ju vara Leyton! Vi får hoppas att det ska bli de två igen en dag! :P

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0