Kommenter.

Hej!

Nu är jag hemma i Vaggeryd. Jag har åkt hem idag för att det är ju långfredag imorgon! Äntligen har jag påsklov nu... skönt att vara hemma och bara slappna av efter all sliten (vad det hette nu igen). Igår kom min bästis Therese på besök och så sov hon över också i mitt rum. Jag var i överby med henne. Sofia A och Eleonora var också med, för att de hade ingenting att göra. Vi åt på mc och sedan shoppade vi. Jag köpte ett par vita skor, istället för rosa. Dem ska jag köpa om några månader innan jag flyttar till Örebro. Och så köpte jag en t-shirt också. Nöjd som fan. Jag har den på mig just nu, haha... Tack för igår med er, Therese, Sofia och Ezza! Jodå, idag var jag i skolan som vanligt. Alla fick sluta klockan 14:00 idag, skitskönt! Jag var hemma i Vaggeryd klockan 17:00. Jag satte mig direkt vid datorn. Jag tänkte titta på tv först men det var upptaget av min själviska pappa, haha! Men skitsamma, det var ändå inget särskilt tv-program idag. Så varför titta på tv? Jag såg på One Tree Hill avsnittet 12 (säsong 5) på youtube idag, men inte hela avsnittet. För jag vill vänta tills den kommer på kanal 5. Jag såg bara på vissa scener. Jag måste säga.... Stackars Lindsay! Mer än så säger jag inte någonting mer om det avsnittet. Ni får se själv, hehe... Nu ska jag gå och kolla på något annat också. Som min bilddagbok som till exempel. Vill ni se på min bd så får ni be om gästlösenord! Jag heter miss-sundberg där. Och en sak till... Jag är glad för alla kommenter jag fått. Fortsätt med det! :P

Hejdå!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Camilla

jag vill gärna få se dig BD om jag får.... du ahr väl min mailadress eller hur? Jag ahr också konto i BD men ingen lösenordskydd
kramis

2008-03-20 @ 20:38:55
URL: http://rainred.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0