Findus är såååååå vild idag!!! :O

Hej!

Idag tog jag bara det lugnt hela dagen och jag bara slappnade av idag. Idag kom äntligen Disturbia hem till mig! Eller sagt så hämtade min mamma den på ICA eftersom jag är under 18 år. Jag såg inte på den direkt, jag hade väl inte bråttom! Jag tittade på den klockan 16:39 och den slutade klockan 18:30. Inte exakt, men det är ungefär så!

Sen dess satte jag vid datorn och surfade runt. Jag tittade mest på Naley video på youtube. Det är bara för att jag är besatt av dem! Haha...

Sedan såg jag att min katt Findus hade kommit hem efter att ha varit ute. Jag blev helt plötsligt sugen på att leka med honom. Det var så längesen jag lekte med honom. Kanske sist för tre år sedan? Visst hade jag gosat med honom och så, men jag menar att jag inte hade LEKT med honom! Nej, nu skriver jag fel. Jag menar att under de senaste åren så hade jag försökt att leka med honom men han var tråkig och ville inte ens leka. Till sist lyckades jag idag. Herregud, han var sååååå vild! Och han var skitgalen. Jag lekte kattjakt med honom med en "pinne". Han försökte fånga den som om den var en mus. Sedan kastade jag den och han sprang iväg som en galning!! Han hoppade, sedan hoppade han på den och bet den. Sedan hoppade han om och om igen. Han sprang iväg så jäkla snabbt!! Han jagade "pinnen". Sedan hoppade han på bordet och hoppade och sedan sprang han under bordet om och om igen. Jag hade aldrig sett honom så förut!! Hahahaha.... Precis efter han hade lekt med mig så blev han direkt lat igen som han alltid är. Sedan hoppade han på min mamma och ville gosa med henne. Nu sover han som en sten hos henne medan hon tittar på Ncis på tv3.

Haha, nu ska jag gå och titta på min älskade film Disturbia igen! Bara för att den är så sjukt bra och bara för att Shia LaBeouf är såååå snygg!!! Haha...

God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: freja

svar: det är inte jag som har gjort den, men hon som gjorde den använde photoshop ja :)

2008-03-27 @ 18:43:15
URL: http://mrslaffertyy.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0