En lista!

10 saker om mig:
1. Är du singel?
Ja.
2. Är du lycklig? Nej.
3. Är du uttråkad? Ja.
4. Är du ledsen? Lite.
5. Är du italienare? Nej, jag är en stolt svensk! :P
6. Är du gravid? Nej.
7. Är du full? Nej.
8. Är du en cooling? Ja.
9. Är du från Irland? Nej, men Dominic Purcell ja xD
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja.

10 saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? Ja.
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne? Ja.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej.
6. Saknar du någon just nu? Ja.
7. Är du kär? Nej.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja.
9. Vill du ha barn, hur många? 2 st räcker.
10. Vad är det första du ser efter hos en kille/tjej? Ögon.

10 saker två alternativ:
1. Kärlek eller lust?
Båda.
2. Sommar eller vinter? Sommar.
3. Katter eller hundar? Hundar.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? Få bästa vänner.
5. TV eller Internet? TV.
6. Coca-cola eller pepsi? Inget av dom.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll.
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Natt.
10. MSN eller mobil? Mobil.

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Ja.
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort något du ångrar? Ja.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men vill det.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.
6. Ätit en hel tårta? Ja.
7. Gjort bort dig offentligt? Ja, det händer.
8. Blivit sviken? Ja förfan! För många gånger :(
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja!
10. Velat försvinna? Ja, jag har ofta velat försvinna!

10 Senaste...
1. Tv programmet du såg?
One Tree Hill i söndags.
2. Personen som du kramade? Minns inte.
3. Personen du var med? Jag minns inte.
4. Låten du lyssnade på? Jag lyssnar inte på musik.
5. Personen du fick sms av? Mamma.
6. Du var i en bil med? Pajtim och Matilda i torsdags.
7. Gick på bio med? Sofia A, brorsan Stoffe och kusin Nattie :P
8. Du kysste? Jag minns inte.
9. Personen du sov hos? Lina.
10: Personen/personerna du var i slagsmål med? Sofia A.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0