Ännu en lista!

FEM SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? - Ja, men annars är jag ändå nöjd med min längd.
2. Skulle du vilja väga mer? - Absolut inte! Jag är nöjd med att jag väger 56 kg!
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? - Det beror helt på anledningen.
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Ja, jag skulle vilja det!
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej, jag är inte direkt på nåt sånt humör just nu.

TIO KAN
1. Kan du röra på öronen? - Nej.
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej jag har försökt många gånger men jag kan ej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja, vem kan inte det?
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Absolut!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ja, det kan jag om jag är trött på att teckna hela tiden. Så jag vilar alltid i några timmar.
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja, det kan dom.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Nej aldrig i livet. Det är bara okej att pierca mig i öronen.
9. Kan du suga? - Öhh... Antingen har jag en snuskig fantasi och tolkar frågan helt fel, eller så vet jag inte riktigt vad som menas. Jag kan suga upp drycker genom ett sugrör.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Nej tyvärr inte.

FEMTON HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Mamma säger det alltid.
3. Har du syskon? - Ja, en syster och två bröder.
4. Har du någonsin haft sex med någon? - Nej, jag är fortfarande oskuld.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja, det vet jag att det har de gjort.
6. Har du varit full den här månaden? - Nej, inte den här månaden. Sist var det på nyårsaftonen 2007. Men jag var inte så full. Jag drack bara tre flaskor cider.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nej jag tröttnar aldrig!
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - Nej, inte sen i morse.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Nej.
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Nej.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej.
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - Ja, men jag kommer aldrig att prova.
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Nej. Som jag sa, så är jag fortfarande oskuld.
14. Har du haft sex med mer än tre personer? - Nej.
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej.

TJUGO VEM.
1. Vem är din bäste vän? - Therese Rangfeldt.
2. Vem älskar du? - Min familj, djur och till och med mina vänner.
3. Vem hade du senast sex med? - Ingen.
4. Vem vill du bli full med? - Vet inte.
5. Vem är den bästa artisten? - Antligen så är jag döv eller så kan jag höra! Jag är döv tyvärr.
6. Vem pratade du senast i telefon med? -  Therese tror jag.
7. Vem har du en liten crush i? - Va? En crush?
8. Vem är snyggast i hela världen? - Det är nog Chad Michael Murray som är skitsnygg nu!
9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? - Fattiga människor.
10. Vem är snällast i världen? - Mina vänner?
11. Vem är din bästa kompis? - Jag sa ju Therese Rangfeldt?
12. Vem vill du prata med? - Vet inte.
13. Vem sov du senast med? - Elvis och Zeke.
14. Vem såg du senast full? - Sabina och Anita på en och samma gång på nyårsaftonen 2007!
16. Vem vet allt om dig? - Jag själv?
17. Vem kysste du senast? - Minns inte, det är väldigt längesen iallafall! Kanske sist för fyra år sedan?
18. Vem kramade du senast?
- Lina i torsdags.
19. Vem kan berätta allt för dig? - Therese? Eller jag vet inte.
20. Vem kan du berätta allt för? - Therese så klart. Och till och med Sofia. Jag kan nog berätta allt för dom som jag litar på!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0