One Tree Hill <3

One Tree Hill's:
Bästa avsnitt:
För många, men om jag måste välja ett så är det nog 1x08 som är det bästa avsnittet. Det är då Nathan och Haley hade sin första dejt och kyss!
Värsting: Dan Scott. Jag hatar honom!
Snyggaste: Lucas och Nathan Scott.
Maträtt: Avsnitt 3x13 - Brooke gjorde då en paj till Lucas som blev förstört.
Djur: Det är nog avsnitt 2x05. Sköldpadda som Skills var så rädd för, haha! Det fanns också ormar, fiskar och så.
Snyftställe: Bara ett!? Jag gråter ofta nästan varenda avsnitt!
Resa: Avsnitt 3x18 - då gänget reste till Rachels föräldrars sommarstuga!
Sötaste: Nathan och Haley.
Bekymmer: Chris Keller som förstör mellan Nathan och Haley i säsong 2.
Kyss: Nathan och Haley. Jag älskar också Lucas och Peyton men Nathan och Haley är mitt favoritpar.
Bästa inkommande människa: Jackson Brundage, som spelar Jamie i femte säsongen, helt klart!!! Han är den sötaste ungen ever! Lucas lillasyster Lily är heller inte så fel!
Bästa uttryck: Always and forever (Naley). Don't say I never gave you anything (Naley). You always save me (Leyton). People always leave (Peyton).

image231

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Emma

Oja, det är den. Den är väldigt fin och rörande, och alla gör überbra rollprestationer. :)

2008-06-01 @ 18:01:01
URL: http://papercup.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0