Jag vill bara skriva av mig...

Jag är arg och sårad nu.

Jag förstår inte varför mina föräldrar måste vara så himla elak mot mig? 
De bara skrattar åt mig hur jag ser ut som om jag är ett dumt skämt. De sa till mig idag att jag är 
väldigt vit som snö, att det inte ser ut som om jag har kläder på mig om jag bär vita plagg. På ett elakt sätt!

Jag blev så förbannad och jag kände mig väldigt sårad. Det är jag nämligen fortfarande. Gissa hur jag grät efteråt!
Min pappa kom till mig några sekunder efter och sa till mig att vi skulle träna på att köra EU moppe sen. Det var då jag
grät som fan men han märkte det inte ens! Inte en enda tår. Han bara gick därifrån. Jag vet att han såg det men han
låtsades som om ingenting hade hänt! Jag blev då ännu argare på hur de behandlade
mig så här idag! Mest är jag arg på hur de behandlar mig varenda dag!

Tack vare dem har mitt självtroende nu börjat bli sämre och sämre. 
För några timmar sedan var mitt självtroende på topp, men nu är självtroendet sämst som fan!

Nu känns det som om jag bara vill gå och dö men det ska jag inte men det känns bara som om jag vill
fast jag samtidigt inte vill. Jag kan inte förstå varför de behandlar mig så!

VARFÖR MÅSTE MINA FÖRÄLDRAR ALLTID SÅRA MIG SÅ OTROLIGT MYCKET!? :@

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Nadia

Säg till dom, att du känner sig sårad.

2008-06-06 @ 21:46:38
Skrivet av: Anonym

säg det till dom! de kan inte ens vara föräldrar om de ska bete sig sådär. :s säg ifrån!



förlåt, men måste säga detta: du har VÄRLDENS SÄMSTA föräldrar man någonsin kan ha. behandlar sin dotter som de behandlade dig, sen när du gråter för fullt säger de att ni ska träna eumoppe utan ens säga förlåt och krama dig.



VISA GÄRNA DENNA KOMMENTAR FÖR DINA FÖRÄLDRAR! annars kommer jag ringa anonymt till dom. jag lovar!!!!!



kram.

2008-06-07 @ 00:54:40
Skrivet av: Micaela

Tack :) Jag har sagt till dom att jag känner mig sårad. Men mamma sa "Du måste ändå vara ute, du kan ju bli sjuk!". Hon fattade tydligen inte vad jag menade det där med om att jag känner mig sårad när de sa att jag är väldigt vit :(

2008-06-07 @ 14:36:44
URL: http://only0n3.blogg.se/
Skrivet av: larven

Men seriöst? Jag håller ju fan med denna person som är typ anonym. Jag hoppas att de ångrar sig sedan. :/ suck, jag har inte nån bra att säga om :/

2008-09-11 @ 00:13:35
URL: http://doubles.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0