Jag ar i Mallorca!

Hej!

Jag ar i Mallorca nu, det ar ungefar 28 grader varmt ute. Jag har det toppen har! Jag har badat och solat mycket. Jag badade i havet idag, det var valdigt harligt dar. Det var valdigt mycket stora vagor dar ocksa. Jag och mina kusiner Nathalie och Cassandra hade bara lekt med de stora vagorna nastan hela tiden, haha. Jag alskar stora vagor, maste jag erkanna! Haha... Jag kopte ocksa en fin vaska och massor av godis. Om fyra dagar ska jag, min familj och min moster Jennies familj aka bat till Menorca, vi ska sova dar tills den 30 juni! Ja nu ska jag ga och ha kul nu!

Puss!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: elin

åhh, jag vill också! :P

2008-06-22 @ 18:34:51
URL: http://graants.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0