Film - The Lake House.


Idag såg jag på The Lake House för första gången på canal+hits.

Handling:
Läkaren Kate Forster har äntligen hittat kärleken. Det enda problemet är att hon bor i centrala Chicago. Han vid en sjö i en avlägsen förort. Och inte nog med det - hon befinner sig i år 2006. Han i år 2004. Historien börjar när Kate flyttar från sitt fantastiska hus invid en sjö och lämnar ett meddelande till den som ska ta över efter henne, arkitekten Alex Wyler. De börjar brevväxla och finner snart att de är helt rätt för varandra... och att de, på något sätt, lever två år åtskilda. Kommer de någonsin att kunna träffas? Vad skulle hända om de försökte?



Kommenter:
Wow, säger jag bara! Vilken kärleksfilm, den är skitbra! Det är en berättelse om kärleken som övervinner både tid och rum. Det är en väldigt spännande film. Det blev ett verkligen lyckligt slut. Precis som jag hoppades på! Till er som inte sett filmen - jag rekommenderar den verkligen!

Betyg:
5 av 5.

Skådespelare:
Keanu Reeves - Alex Wyler
Sandra Bullock - Kate Froster
Christopher Plummer - Simon Wyler
Ebon Moss-Bachrach - Henry Wyler
Dylan Walsh - Morgan
Shohreh Aghdashloo - Anna
Lynn Collins - Mona
Mike Bacarella - Mulhern
M.fl.
För att se trailer - klicka här!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Sofia

Bra att Michael inte kommer in till fängelset igen xD Han har varit på typ 2-3 st fängelse :P

2008-07-10 @ 14:49:31
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0