Film - The Holiday.


Jag hade aldrig sett The Holiday förrän idag! Jag köpte den faktiskt idag i en mataffär!

Handling:
Möt Iris och Amanda, två kvinnor som inte kunde vara mer olika - den ena bor i en mysig, engelsk stuga och den andra i en vräkig villa i Hollywood. Deras enda gemensamma nämnare är dåliga erfarenheter av män. I ett desperat behov av att komma bort möts de på nätet och bestämmer sig plötsligt för att byta bostad. Detta leder dem båda till något som de varken önskat eller förväntat sig - en ny romans - och de upptäcker att en ny adress verkligen kan förändra ens liv...



Kommenter:
Åh, den är underbar! Kärleken och allt! En jättebra film - bättre än jag förväntade mig faktiskt! Jude Law, Cameron Diaz, Jack Black och Kate Winslet var verkligen jätteduktiga och ljuvliga skådisar! Och så är Jude Law skitsnygg som vanligt! Den är helt klart en film jag kommer att se om och om igen. Jag rekommenderar den! Hyr eller köp den direkt och se på den!

Betyg:
5 av 5.

Skådespelare:
Kate Winslet - Iris Simpkins
Cameron Diaz - Amanda Woods
Jude Law - Graham Simpskins
Jack Black - Miles
Eli Wallach - Arthur Abbott
Edward Burns - Ethan
Rufus Sewell - Jasper Bloom
Miffy Englefield - Sophie
Emma Pritchard - Olivia
Sarah Parish - Hannah
Shannyn Sossamon - Maggie
Bill Macy - Ernie
Shelley Berman - Norman
Kathryn Hahn - Bristol
John Krasinski - Ben
M.fl.

Trailer

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Underbar film :D

2008-07-24 @ 20:08:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0