Film - Snakes on a plane.


Idag såg jag på Snakes on a plane på canal+hits för andra gången. Första gången var i tisdags i natt på canal+first.

Handling:
Sean Jones blir vittne till mordet på en åklagare och över en natt förvandlas han från en vanlig tonåring som tänker på tjejer, skolan och fester till ett ögonvittne som kan sätta stopp för ett kriminellt imperium. FBI-agenten Neville Flynn får i uppdrag att transportera Sean till Los Angeles i ett vanligt passagerarflygplan, men katastrofen är ett faktum när en lönnmördare släpper lös hundratals giftormar på planet för att förgöra vittnet. Passagerare och kabinpersonal måste nu samarbeta för att stoppa ormattacken, få ner planet säkert på flygplatsen och hjälpa agent Flynn att hålla Sean vid liv...



Kommenter:
Den är en väldigt bra och spännande film! En bra början och ett bra slut. Vissa scener är jätteäckliga, må jag säga! Men som sagt så är den en jättebra film. Och Sean är ju riktigt gullig, haha. Rachel Blanchard (Roxanne i Sjunde Himlen) och Taylor Kitsch (Tim i Friday Night Lights) är ju med! Jag kände direkt igen dem när jag såg på filmen. Jag brukade ju titta på Sjunde Himlen och Friday Night Lights förut men inte nu längre. Coolt är det verkligen att de är med! Jag rekommenderar den verkligen!

Betyg:
5 av 5.
 
Skådespelare:
Samuel L. Jackson - Neville Flynn
Nathan Phillips - Sean Jones
Julianna Margulies - Claire Miller
Rachel Blanchard - Mercedes
Flex Alexander - Three G's
Kenan Thompson - Troy
Lin Shaye - Grace
Bruce James - Ken
Sunny Mabrey - Tiffany
Casey Dubois - Curtis
Daniel Hogarth - Tommy
Gerard Plunkett - Paul
Terry Chen - Chen Leong
Elsa Pataky - Maria
Emily Holmes - Ashley
Tygh Runyan - Tyler
Mark Houghton - John Sanders
David Koechner - Rick
Bobby Cannavale - Hank Harris
Todd Louiso - Dr. Steven Price
Tom Butler - Sam McKeon
Kevin McNulty - Emmett Bradley
Samantha McLeod - Kelly
Taylor Kitsch - Kyle
Byron Lawson - Eddie Kim
M.fl.
För att se trailer - klicka här!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0