Film - Rädda Willy 3.


Idag såg jag på Rädda Willy 3 på kanal5.

Handling:
Jesse arbetar med att följa och bevaka valar på ett forskningsfartyg tillsammans med sin mentor Randolph. Forskningsarbetet stöter plötsligt på hinder när Jesse blir vän med en tioårig pojke vars far driver illegal valjakt. Späckhuggaren Willy och hans omgivning hotas än en gång och Jesse och hans vän bestämmer sig för att sätta stopp för tjuvjakten. Kommer de att lyckas?


 
Kommenter:
En jättebra film. Lätt en av mina favoritfilmer. Jesse är fortfarande söt och jag ser att Nadine inte är med i denna filmen. Jag antar att Jesse och Nadine har gjort slut? Det hoppas jag verkligen inte, hehe. Äntligen förstod Maxs pappa John till sist att han inte bör jaga Willy och hans familj mer. Tack vare Willy. Han räddade ju livet på John. Och det blev ett lyckligt slut som vanligt, precis som jag alltid hoppades på. Willy och hans "flickvän" Nicky fick en unge i slutet. Grattis, Willy, som blivit pappa! Haha... Jesse döpte ungen till Max.

Betyg:
5 av 5.

Skådespelare:
Jason James Richter - Jesse
Keiko - Willy
August Schellenberg - Randolph Johnson
Annie Corley - Drew Halbert
Vincent Berry - Max Wesley
Patrick Kilpatrick - John Wesley
Tasha Simms - Mary Wesley
Peter LaCroix - Sanderson
Stephen E. Miller - Dineen
Ian Tracey - Kron
Matthew Walker - Kapten Drake
Roger R. Cross - Mate Stevens
M.fl.
För att se trailer - klicka här!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0