Mina 10 favoritavsnitt i One Tree Hill säsong 1. *Ingen ordning*

Jag hittade det på Marias blogg. Hoppas att det är okej att jag snodde den, Maria!

1.
1x01 Pilot
(Vem älskar inte allra första avsnitt?)


2.
1x06 Every Night Is Another Story
(Jag älskar hur Nathan o Lucas bråkar först och sedan samarbetar till sist!)


3.
1x08 The Serach for Something More
(Nathans och Haleys båda första dejt och kyss! Vem älskar inte det?)


4.
1x09 With Arms Outstretched
(Vem älskar inte det Nathan sa till Haley i slutet? Så underbart!)


5.
1x11 The Living Years
(Jag älskar hur Haley skolkar bara för Nathans skull! Och så spyr Haley ju också på 
dumma Dan, han förtjänar det efter allt han gjorde mot Nathan och Deb!)


6.
1x12 Crash Course in Polite Conversations
(Jag älskar förbjuden kärlek. Lucas och Peyton! De är så söta ihop!)


7.
1x17 Spirit in the Night
(Nathan och Haley är så söta ihop säger jag bara!)


8.
1x18 To Wish Impossible Things
(Jag älskar alla scenerna med Nathan & Peyton, Lucas & Haley,
Tim & Deb, Mouth & Brooke och så Jake & Nikki)


9.
1x19 How Can You Be Sure?
(Nathan och Haley säger "Jag älskar dig" första gången. Så underbart!)


10.
1x22 The Game Thay Play Us
(Så sorgligt säger jag bara och så ett underbart slut med Nathan och Haley!)

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0