Mina 10 favoritavsnitt i One Tree Hill säsong 2. *Ingen ordning*

1.
1x02 The Truth Doesn't Make A Noise
(Jag älskar Nathans och Haleys "gift-fest". Båda fullt av roliga och sorgliga händelser)


2.
2x03 Near Wild Heaven
(Haha jag älskar Haleys möhippa!)


3.
2x05 I Will Dare
(Haha, jag älskar Lucas och Skills scenerna!
Lucas i bh och Skills så rädd för djur)


4.
2x08 Truth, Bitter Truth
(Pyjamasparty är så rolig säger jag bara!)


5.
2x09 The Trick Is To Keep Breathing
(Ett mest sorgligt avsnitt. Särskilt med Peyton!)


6.
2x10 Don't Take Me for Granted
(Stackars, stackars Peyton! Och ett så underbar slut - Jake!)


7.
2x13 The Hero Dies In This One
(Haley åker på turne - stackars Nathan! Jag hatar dig Chris Keller.
Och kamp om att bli elevrådordförande mellan Brooke och Erica är så rolig!)


8.
2x15 Unopened Letter to the World
(Jakes och Peytons första dejt är så söt!)


9.
2x17 Something I Can Never Have
(Starkt av Anna att erkänna att hon är homosexuell!)


10.
2x22-23 The Tide That Left and Never Came Back
(Vem älskar inte det här avsnittet? Jag hatar Nikki så mycket säger jag bara!)

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0