Mina 10 favoritavsnitt i One Tree Hill säsong 3. *Ingen ordning*

1.
3x04 An Attempt to Tip the Scales
(Jag älskar hela Halloweenfesten särskilt när Mouth och Peyton dansar!)


2.
3x05 A Multitude of Casualties
(Haha jag älskar hela tjej-slagsmålet, den är så rolig!!)


3.
3x09 How a Resurrection Really Feels
(Jag gillar scenerna med Nathan och Chris Keller. Sååå rolig!)


4.
3x10 Brave New World
(Jag älskar Lucas scener med Faith)


5.
3x13 The Wind That Blew My Heart Away
(Ett så underbart avsnitt! Särskilt scenerna med Nathan och Haley särskilt i regnet!)


6.
3x16 With Thired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept
(Ett så sorgligt avsnitt! Jimmy tar livet av sig - stackars Mouth! Och jag hatar Dan!)


7.
3x17 Who Will Survive and What Will Be Left of Them
(Ett ännu sorgligare avsnitt. Jag bara gråter nästan hela tiden. Stackars Lucas!)


8.
3x18 When It Isn't Like it Should Be
(Ett underbart avsnitt! Vännerna åker på semester för att glömma allt.
Och så firar Nathan till Haley igen - sååå sött!)


9.
3x21 Over the Hills and Far Away
(Jag älskar hur Brooke gör allt för Nathan och Haley. Teater och så!)


10.
3x22 The Show Must Go On
(Det är dags för Nathans och Haleys bröllop!)

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0