Film - Just my luck.


Idag såg jag på Just my luck som jag också köpte i mataffären!

Handling:
Ashley Albright är en ung tjej med otrolig tur. Allt går hennes väg tills den dag hon råkar kyssa fel kille, den ständigt otursdrabbade Jake. Plötsligt är hennes tur flyt som bortblåst och när hon inser att turen överförts till Jake gör hon allt för att finna honom för att få den tillbaka... bara för att inse att det kanske är det inte så oturligt att ha otur trots allt...



Kommenter:
Den är också underbar och till och med söt! Den är en jättebra film, helt i min smak! Den har jag sett för femte gången nu typ. Den är helt klart en film jag kommer att se om och om igen! Lindsay Lohan och Chris Pine är två jättebra skådisar faktiskt. Jag rekommenderar den! Hyr eller köp direkt, haha!

Betyg:
5 av 5.

Skådespelare:
Klicka här!

Trailer

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Gillar den riktigt mycket :D

Har den också :D

2008-07-24 @ 20:07:49
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0