Anta utmaningen!

En av de här händelserna är falsk. Det finns bara en regel. Det är mycket enkelt. Ni ska bara gissa vilken av händelserna är falsk! När ni har svarat så ska ni utmana 10 nya personer.

¤ Jag köper minst två filmer varje månad.
¤ Jag har aldrig träffat en kändis.
¤ Jag har varit i slagsmål en gång.
¤ Jag har bara skolkat två gånger.
¤ Jag har blivit spottad i ansiktet av en lama.
¤ Jag har skolkat idrott nästan en hel termin.
¤ Jag har haft epilepsi.
¤ Jag är besatt av One Tree Hill och Prison Break.
¤ Jag är sockerberoende.
¤ Jag har aldrig brutit något ben.

Jag utmanar alla! Lycka till! Hoppas det inte är för svårt eller lätt, haha :P

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: nadia

har gissat i bdb :)

2008-07-28 @ 01:14:54
Skrivet av: Sofia

har du haft epilepsi?? :O det har du aldrig sagt.

2008-08-08 @ 22:25:39
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0