Fan vad det suger!

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om nu för tiden. Mest samma sak: filmer. tvserier. kändisar. tv. osv. Om och om igen.

Jag vill så gärna skriva om mina åsikter, mina känslor eller mina tankar lite oftare men det gör jag så mycket sällan. Jag vill verkligen att min blogg ska bli personligt. Det är meningen att min blogg skulle vara personligt! 
Jag blir nästan lite trött på att skriva samma sak om och om igen förutom att skriva om filmer, tvserier och kändisar och fixa bilder till dagens bild, hottie osv. 
Jag har faktiskt massor av åsikter, känslor och tankar i min hjärna, i mitt hjärta och i min själ att skriva om. Men istället behåller jag oftast dom för mig själv FAST jag vill verkligen skriva av dom.
Därför har jag bestämt mig att jag ska försöka börja skriva av mig så fort det dyker upp någon/något. Dyker det upp någon/något så skriver jag DIREKT av dom.

Och enligt mig är det mer roligt att blogga om man får flera kommentarer!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: nadia

jag tycker att din blogg är perfekt, jag vet hur det känns, typ bara om och om.. men jag tycker du skriver jättebra. och skriv gärna åsikter! :D

2008-07-28 @ 01:12:07

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0