Cita.

Hej!

Vad fan ska jag göra!?

Jag är hundvakt idag åt mina hundar Cita och Zeke. Jag lät dom vara ute i grinden några timmar. Jag har kollat till dom då och då så klart. Allt gick bara bra.

Men när min pappa skulle kolla då var Cita borta!

Hon har nämligen hoppat över grinden och försvunnit!

Tänk om hon har varit med om en bilolycka och dött? Om det har hänt, så ÄR allt mitt fel! Mitt, mitt, mitt! Jag kommer att bära skulden!

Min mamma och min syster är i Malmö nu.
Om de får reda på det, så kommer de att skylla på mig.
Och vara arg på mig för alltid!!!!!!! :'(

Puss

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Nadia

hur gick det då?

2008-07-20 @ 00:04:23

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0