Film - Besatt.


Nyss såg jag på Besatt på tv3.

Handling:
Filmen bygger på en sann historia och den kommer att ställa alla dina föreställningar och till slut även din tro, inför många prövningar. Emily Rose var en vanlig tonårstjej som utsattes för skrämmande, demoniska krafter som kom att sätta skräck i en hel stad och plåga hennes liv. Men var hon, som många trodde, besatt? I ett försök att rentvå prästen som utförde exorcismen på Emily, upptäcker en skeptisk advokat att kraftfulla, andliga väsen faktiskt existerar. Denna skrämmande filmen utvecklar sig till en återkommande mardröm, utan slut...



Kommenter:
Det är en väldigt spännande film. Den är en sann historia om Emily Rose. Men frågan är, är det verkligen sant att hon var besatt? Det tvivlar jag på att hon var, för jag tror inte på onda demoner. Eller vad vet jag? Vad är egentligen skillnad mellan en ande och en demon? Skitsamma... Som sagt, så är den en väldigt spännande film. Jennifer Carpenter är en verkligen strålande skådis! Hon spelade Emily Rose jättebra! Jag är verkligen imponerad av det hon gjorde i filmen. Det är allt jag kan kommentera om denna filmen. Och jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Skådespelare:
Kolla här!
För att se trailer - klicka här!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Jag tycker den var mer rolig än otäck! :P

2008-07-22 @ 23:03:58
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0