Atlantis i Bahamas.

Jag skulle ge vad som helst för att kunna åka till Atlantis i Bahamas! Det har alltid varit min högsta dröm. Jag tänker åka dit på min smekmånad. Jag vill bo på hotellet Royal Towers på området Atlantis Paradise Island.

Från och nu ska jag försöka börja spara lite pengar. Jag börjar direkt på nu augusti. 

Jag får 800 kr i månadspeng och jag ska försöka spara halva. Då betyder det att jag sparar 400 kr varje månad. På höst får jag 1050 kr i studiebidrag, då ska jag också försöka spara 525 kr varje månad. Och när jag fyller 19 år så får jag ju ungefär 2000 kr i handikappbidrag varje månad, då ska jag spara 1000 kr varje månad.

Jag tänker också sommarjobba år 2009, 2010 och 2011.
När jag har fått mina pengar från sommarjobbet så ska jag inte spara halva, utan hela! Det kanske inte fungerar, för jag är inte typen som sparar pengar. Jag slösar alltid, men som sagt så ska jag försöka spara.

När jag väl är där så ska jag och min nyblivande man bara ha det mysigt och kul.
Vi ska bada, sola, shoppa, besöka hela Bahamas, ha mycket sex (haha) och till och med leka med delfiner.


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Sofia

jag vill åka dit, det ska jag en dag ;) <3

2008-07-12 @ 01:24:04
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0