Äntligen!!

Äntligen hittade min mamma och mina syskon Cita till sist strax efter midnatt - klockan 00:26!

Gissa hur jag blev lättnad! Nu behöver jag inte oroa mig mer. Och så sa mamma till mig att hon ska lämna tillbaka Cita imorgon. Hon tycker att det är ingen bra idé att vi har kvar henne, för hon bara flyr. Jag håller med, för jag vill ändå bara ha en valp. En valp vänjer sig alltid snabbast hos nya familjen än en vuxen hund.

God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hej hej!

Skoj att du gillar min sida.. och att du lyckats använda en massa saker..=)

2008-07-20 @ 15:27:45
URL: http://designadinblogg.se
Skrivet av: Sofia

Ja, den andra är bra. Men lite dåligt på mig eftersom den är för mycket färg på mina fransar.

2008-07-20 @ 16:31:41
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0