7 sanningar.

Regler:
1.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
2. Utmana 7 nya personer i slutet av inlägget.

Mina sanningar:
1.
Jag är kändistokig, men det vet ni så klart. Sanningen är faktiskt att jag blir lätt förtjust i snygga killkändisar!

2.
Jag köper minst två filmer varje månad.

3.
One Tree Hill är mitt liv. Mitt liv är nästan som Peyton Sawyer's. Det är när Peyton är ensam hemma då hennes pappa jobbar långt borta till havs. Det är då mitt liv är som hennes. Jag känner mig ofta ensam när jag är hemma med min familj. Hoppas ni förstår vad jag menar.

4.
När jag känner mig väldigt ledsen och sårad så tröstar One Tree Hill mig alltid. Det låter idiotiskt jag vet, men det är sant. Så varför ska jag ljuga?

5.
Jag tror nog jag aldrig kommer att föda någon gång. Jag har något slags fobi för det. Det är jättekonstigt jag vet! Det är bara att jag är rädd att det ska göra ont. Så därför vill jag hellre ha kejsarsnitt xD

6.
Jag hatar alla som plågar, skadar och dödar djur för skojs skull. De är de allra värsta människorna jag sett i hela världen!

7.
Jag kan se på minst 10-12 filmer om dagen. Det händer inte alltid, bara sällan. För det är väldigt onyttigt att sitta och titta på 10-12 filmer om dagen. Just därför gör jag det sällan. Men vill jag se varje dag så tittar jag bara max 3 st.

JAG UTMANAR: Alla som vill anta utmaningen.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0