Film - 27 Dresses.


Idag kom äntligen 27 dresses som jag beställde drygt för en månad sedan! Jag hade inte sett den innan men jag beställde den ändå. När den kom i posten tittade jag direkt på den. Och sedan tittade jag på Våra Bästa År. Efteråt tittade jag på den igen - två gånger i rad!

Handling:
Jane har almanackan full med bröllopsplaneringsanteckningar men det är alltid hennes vänners bröllop. När syrran Tess förlovar sig med Janes chef - som Jane är hemligt förälskad i - börjar hon även bittert planera detta bröllop. För första gången någonsin börjar Jane på allvar inse hur trött hon är på att vara den eviga tärnan som hon varit inte mindre än 27 gånger. Samtidigt dyker den sarkastiska journalisten Kevin Doyle upp för att fräckt ifrågasätta Janes besatthet av giftermål. Är det förändring i luften?



Kommenter:
Den är en underbar och jättebra film! Precis i min smak! Katherine Heigl är en vacker skådis och James Marsden är en snygg skådis. Och det finns tydligen en svensk skådis med i denna filmen - Malin Åkerman. Hon spelade rollen som Tess. Det är riktigt roligt att se en svensk skådis med i denna filmen! Jag älskar alla Tess kläder särskilt den gula klänningen som hon hade på firmafesten i denna filmen. Den gula klänningen var riktigt snyggt! Jag älskar också några av Janes kläder särskilt den olivgröna klänningen och den mörklila klänningen. Jag lägger ut några bilder på dom längst ner, så ni vet vilka klänningar jag menar! Men som sagt så är filmen verkligen underbar och bra. James Marsden.... Så snygg, haha! Någon att dregla på i denna filmen! Helt klart en film jag kommer att se om och om igen! Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Skådespelare:
Katherine Heigl - Jane
James Marsden - Kevin
Malin Åkerman - Tess
Judy Greer - Casey
Melora Hardin - Maureen
Brian Kerwin - Hal
David Castro - Pedro
Krysten Ritter - Gina
Danielle Skraastad - Suzanne
Edward Burns - George
M.fl.

Trailer

Klänningarna som jag gillar:


Nr 1 - den är en riktigt söt klänning!
Nr 2 - den är också en söt klänning!
Nr 3 - den är heller inte så fel!
Nr 4 - den mörklila klänningen är riktigt snyggt!
Nr 5 - den olivgröna klänningen är också snyggt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0