Tråååkig dag!

Hej sötnos!

Idag har jag suttit vid datorn hela dagen tills nu. Jag är galen jag vet! Men vad ska jag göra då? I Vaggeryd finns det ju ingenting att göra. Det finns promenerad med Kenze eller Zeke jag vet. Men det duger inte! Jag vill göra något MED en kompis. Men problemet är att jag har inga kompisar. Förut hade jag Amanda men inte nu längre. Hon dumpade mig eller jag vet inte. Hon hörde eller hör ju aldrig av sig så jag antar att hon vill inte ha med mig att göra. Men jag bryr mig inte, jag har ändå mina allra underbara vänner i Vänersborg. Fan vad jag önskar att jag bor i Vänersborg! Om jag bor där skulle jag säkert vara med en kompis nu. Suck! Mitt liv suger verkligen! Idag hade jag köpt lösvikt godis. Idag klockan 23:40 ska jag titta på Zorro på svt 1. Det är as längesen jag såg på den! Jag har videon men problemet är att jag vet inte ens var den är. Den ligger nog i källaren. Jag letar imorgon istället när det är ljust ute för det är redan för sent nu. Det är ju mörkt ute nu och jag har inte en ficklampa. Och jag kan ju heller inte se i mörkret som en katt! Haha, jadå så det får nog bli imorgon istället! Oj, vad skitdum jag är! Jag har inte ens städat i mitt rum snart två månader, så jag måste nog städa imorgon. Påminn mig imorgon så att jag inte glömmer det, haha! Och så är det ju One Tree Hill imorgon, jag längtar redan! Det kommer att hända något hemskt på slutet, jag säger inte vad. Det skulle förstöra er överraskning! Så ni OTH-älskare får se själv imorgon. Jag ska nog ta paus från datorn nu, annars är jag trött sen och orkar inte titta på Zorro. Och jag vill ju inte missa den! Jag blir lättast trött om jag har suttit vid datorn hela dagen. Så det är nog bäst att jag går nu!

God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0