Bloggpremiär! :P

Hej!

Jag heter Micaela och är en 16-årig glad, blyg, söt och döv tjej.
Jag har en familj som består av föräldrar, en syster, två bröder, två hundar, två katter och två kaniner.
Jag bor i båda Vaggeryd och Vänersborg. För att hänga med varför jag bor i två städer så ska jag berätta nu. I Vaggeryd bor jag hos min familj på helgerna och lov. Och i Vänersborg bor jag på ett elevhem för att jag går på Vänerskolan (för döva och hörselskadade) där. Jag har gått på Vänerskolan och bott på elevhem sen jag var 7 år gammal. Bara ett halvår kvar sen så är det adjöss med Vänersborg och hej Örebro! Där ska jag börja fyra år på ett gymnasie. Nu har ni hängt med? Det hoppas jag!
Jag ägnar min tid åt att slappna av, titta på tv, sitta vid datorn, samla på filmer, läsa, träffa kompisar, shoppa, fotografera, skriva, rita & måla osv.
Jag älskar djur vilket betyder att de är ett måste i mitt liv. Jag drömmer om att bli veterinär, frisör eller kock.
När det gäller tv så är jag väldigt besatt av One Tree Hill, Prison Break, Desperate Housewives och Kyle XY. Och jag tittar också gärna på OV, Ugly Betty, Beverly Hills, Top Model, Sjunde Himlen och Fashion House.
På tal om OTH så har jag faktiskt alla säsongerna, utom fjärde säsong, på DVD. Och så har jag också PB första och andra säsongen på DVD.
Ja, det är allt. Men ni kommer att få veta mer om mig i framtiden. T ex på utmaningar, listor m.m! ;p

Den här bloggen kommer ni att få läsa om;

♥ Min tråkiga vardag
♥ Min familj
♥ Mina vänner
♥ Mina känslor/tankar
♥ Övrigt

Micaela

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0