Skolvecka 2.

Tisdag: Jag vaknade klockan 6 på morgonen som vanligt och steg upp. Jag fixade två mackor till mig och klockan halv 7 tittade jag på Beverly Hills 90210. En skitbra serie, men jag missar den tyvärr ofta. Förr i tiden brukade den komma klockan halv 6 på kväll, det var då jag aldrig missade. Men nu klockan halv 7 varje morgon, blä!! Jag stiger ju upp klockan 7 varje morgon på skoldagarna. Suck!! Jodå, idag var jag bara hemma hela kvällen. Jag tittade på Josie and pussycats med Rachael Cook Leigh i huvudrollen som gick på tv 4 klockan 20 i 5 idag. Den äger, eller inte men den är ganska bra. Hehe, jag lade mig klockan 22 men jag kunde inte sova. Jag är ju van att somna sent på nätterna. Så jag försökte att somna fram tills klockan halv 24 då äntligen lyckades jag att somna, hehe!

Onsdag: Skolan, skolan och åter skolan som vanligt. Var uttråkad hela dagen som vanligt. Idag hade jag en tid hos tandläkare, och det gick jättebra. Bytte också färg på min tandställning - det fick bli grå. Jag kollade tandställningen efteråt i spegeln och färgen är ju skitcoolt! Jag hade också till och med borstat tänderna ordentligt, hehe. På kvällen hade jag styrketräning klockan 5 på vattenpalatset. Tränaren Tony testade mig idag på kardiovaskulära hälsa och styrke (bröst, rygg, ben). Kardiovaskulära hälsa graderas som ganska bra, jag hade 36, 0 (ml/kg/min) och det skulle egentligen vara 41, 6. Han sa att jag måste träna på det mer. Och bröst graderas som mindre bra, jag hade 17, 5 kg och det skulle egentligen vara 28, 4 kg. Han sa också att jag måste träna på det mer. Och ryggen graderas som ganska bra, jag hade 30 kg och det skulle egentligen vara 42, 6 kg. Han sa till och med att jag också måste träna på det mer. Benen graderas som mycket bra, jag hade 100 kg och det skulle egentligen vara 88 kg. Men det blev över, haha. Och jag tränade också på magmusklerna, det var ganska svårt. Tony visade mig olika sätt. Han ska testa mig igen den 28 januari, så från och med nu måste jag träna hårt på att min rygg, bröst och kardiovaskulära hälsa ska bli bättre. Och så hade jag också bestämt mig att jag ska träna på måndagar och onsdagar. Sen på kvällen klockan 21 såg jag på en film som heter Under ytan med Michelle Trachtenberg i huvudrollen på tv3. Konstigt slut men jättebra ändå. När filmen var slut klockan 20 i 22 lade jag mig och läste lite fram till klockan halv 24. Sedan somnade jag.

Torsdag: Skolan, skolan och åter skolan. På kvällen gjorde jag ingenting, jag var bara i stan en timme med Anita, Sofia A, Simon, Linus och Matilda. Jag skulle köpa tvättmedel och sköljmedel men jag hade glömt min plånbok på elevhemmet. Faaaan! Jag köpte lösvikt godis istället på videomix och lånade 32,50 kr av Matilda. Sen på kvällen klockan 21 tittade jag på en film som heter Secret window med min idol Johnny Depp i huvudrollen på kanal 6. Också konstigt slut som Under ytan, men ändå skitbra!! Hehe, jag lade mig klockan 23 och klockan halv 24 somnade jag.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0