Rubrik?

Hej!

Idag har jag varit i Potatisskolan som vanligt, och nästan alla lektioner var roliga idag, hehe! Skönt att äntligen åka hem till Vaggeryd imorgon och få ha sovmorgon på hela helgen! Haha! Idag hade jag också styrketränat på motionspalatset, och det gick så klart jättebra. Fick inga träningsvärk, men jag får det nog imorgon. Man kan ju inte få träningsvärk direkt, det brukar ta en upp till två dagar. Iallafall för mig, ja. Hehe.. Och idag såg jag också på Edward Scissorhands. Jag bara älskar den filmen! Haha... Sedan städade jag mitt rum och innan hade jag också diskat, blää! Just nu sitter jag här vid datorn men jag ska gå nu. Anita vill ha datorn.

God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Anita

haha ville jag ha datorn, självklart, denna dag har ja inte suttit vid datorn :) .

2008-01-26 @ 21:26:57
Skrivet av: Micaela

Haha det vet jag xD :P

2008-01-26 @ 22:52:30
URL: http://only0n3.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0