One Tree Hill 4x18: The Runaway Found.

image25
One Tree Hill 4x18: The Runaway Found.
Grymt bra avsnitt!!!! Dan hade blivit helt galen idag! Jag hatar honom verkligen men jag måste erkänna att den här gången tycker jag faktiskt synd om honom nu. Jag ser på honom att han har väldigt dåligt samvete över att han dödade Keith. Han visste ju inte att det var Deb som försökte döda honom, att det var hon som drogade honom och tände eld på hans företag! Dan dödade sin egen bror Keith för att han trodde att det var han som startade branden. Stackars Dan!! Stackars, stackars, stackars, stackars Lucas också som tog nyheten väldigt hårt om att det VAR Dan som hade dödat Keith, inte Jimmy Edwards och för att han såg Dan och Karen kyssas. Jag tyckte också synd om Derek, eller Ian som han egentligen hette. Hans döde flickvän Maggie var lik Peyton. Det var därför han var besatt av Peyton. Det var därför han förföljde Peyton för att hon liknade Maggie väldigt mycket. Och jag måste säga det här ordet en gång till.... stackars Nathan! Han var verkligen förtvivlad idag, han vill verkligen inte förlora den enda sport som han älskar. Vi får veta nästa vecka om han får gå på Duke eller ej. Och om hur det går för Dan och Lucas. Det kommer att bli mycket drama nästa vecka. Vänta bara, så får ni se! Jag har redan sett det avsnittet men jag avslöjar inte. Det är nog bäst att det blir överraskning för er!!!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0