Mmm.

Hej!

Idag har jag varit i Potatisskolan. Haha, ursäkta mig att jag kallar min skola för "potatisskolan" nu. Därför min skola äter potatis VARJE DAG TYP! Jag är riktigt jävligt trött på det att jag till slut har börjat kalla min skola för "potatisskolan". Det är därför! Sorry! Idag var min kompis Sofia hos mig och vi tittade på Edward Scissorhands som jag äntligen köpte igår i videomix. Jag är skitnöjd nu. Haha, igår såg jag på den med Anita och Laura och nu idag igen fast med Sofia. Hehe...

Handling: En gång i tiden, i ett slott högt upp på en kulle, bodde en uppfinnare vars största uppfinning fick namnet Edward. Trots att Edward hade en oemotståndlig charm, var han inte riktigt perfekt. Uppfinnarens plötsliga död lämnade honom halvfärdig, med skarpa knivar som händer. Edward levde ensam i mörkret till dess en dam tog med honom hem till sin familj. Och där börjar Edwards fantastiska äventyr i det pastellfärgade land som kallas Suburbia.

Jadå, jag har inte så mkt att skriva om idag. Så jag går nu.

God kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0