Lista!! :P

Vilken ålder började du revoltera?
- När jag kanske var 6 år? Hahahaha, jag var fan envis då!
 
Bra egenskaper med dig själv?
- Jag är väldigt snäll, trevlig och rolig. De flesta sa också att jag är ärligast av dom i min klass. Trevligt att höra :) 

Dåliga egenskaper med dig själv?
- Att jag är så otroligt lat och jag kan vara envis ibland.

Är du tacksam över ditt liv?
- Det vore hemskt att säga nej. Om jag måste vara ärlig så är jag nog lite grann tacksam över mitt liv.

Brutit mot lagen?
- Jag har aldrig brutit mot Sveriges lagen.

HUR MÅNGA...
TV har du/ni?

- En tv i vardagsrummet, en i föräldrarnas rum, en i brödernas rum, en i min systers rum och så en tv i mitt rum.

Datorer har du/ni? 
- En gammal dator och en laptop.
 
Rum har du/ni?
- Ett vardagsrum, ett kök, en toalett, tre hall, fem sovrum. Pappa ska bygga två toaletter, en hall och två sovrum men han dröjer. 

Är du emot rökning?

- JA! Vad annars?

Vilka åldersgränser bör sänkas/höjas?
- Det borde vara samma åldersgräns för allt. Köra bil, bli myndig, gå på systemet, gå på krogen. Borde vara 18 på allt.

Vilket land skulle du vilja bo i?
- Skulle vara intressant att testa att bo i USA någon gång.

Är du en bra dotter/son?
- Ja det antar jag.

Favoritdricka (ej alkohol)?
- Sprite.

Göra efter dina studier om du studerar?
- Jobb.

Senaste sms?
- Jag fick senaste sms av mitt elevhem.

Senaste samtal?
- Det minns jag inte, pratar knappt i videosamtal.

Är du emot sex före äktenskapet?
- Nej.

Bästa känslan?
- Lycka och glädje.

Gör du något för välgörenhet?
- Jag har gett 300 kr till barncancerfonden genom att köpa ett hope-halsband. 

Vill du ha barn?
- Ja, två barn.

Gillar du att läsa?
- Ja jag älskar det!

Favoritårstid?
- Sommar och vinter.

Göra idag?
- Titta på en film.

Vilken startsida har du?
http://www.only0n3.se/

Favorittidning?
- FRIDA.

Var bor dina släktingar?
- Vaggeryd och Skillingaryd.

Varit med i TV?
- En gång i teckenlådan.

Varit med i tidningen?
- Några gånger.

Vänner ska:
- finnas där i vått och torrt, vara pålitliga.

Favoritskådespelare kvinnlig och manlig? 
- Jag har många men jag väljer Johnny Depp helt klart! 

Hemmafest eller gå ut på krogen fest?
- Hemmafest.

Jag ville bli när jag var liten:
- Jag ville bli skådespelare men inte nu.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Mathilda

älskar listor!

2008-01-28 @ 20:35:50
URL: http://thildatarandi.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0