Jävla djurplågeri!!!

kOLLA PÅ KLIPPET SNÄLLA! DOCK VARNAR JAG ER FÖR MYCKET HEMSKA SCENER! Men som sagt, det är sanningen och det är den som jag vill att ni ska se och vara medvetna om. Ni som därefter ändå köper äkta päls och skinn - Ja, det får ligga på ert äckliga samvete (om ni förmodligen inte ens har?).

Jag som ville ha en äkta skinnjacka (tur att min skinnjacka är oäkta!). Men när jag såg det klippet ändrade jag mig direkt. Jag ska för fan inte köpa en äkta skinnjacka, glöm det!! Jag visste inte att det är så! Jag trodde att djur skulle dö först och sen skulle människor få ta päls/skinn. Men så fel jag hade! De gör det medan djur lever!! Fan, vad jag grät som fan! Det är ju ren djurplågeri!!!!! :'(





Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Mickis

Att det finns sådana sjuka människor som plågar djuren på det där viset, dubbelusch!

2008-01-08 @ 20:01:57
URL: http://Mickissch.blogg.se
Skrivet av: Micaela

Ja! :'(

2008-01-11 @ 20:08:20
URL: http://only0n3.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0