Jag antar utmaningen! :P

Jag har blivit utmanad av Maria!

Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer.
Lämna ett meddelande till de du utmanar.

1. Jag var hörande i några få månader och sedan blev jag döv plötsligt. Jag vet inte vad orsaken är men jag vill samtidigt inte veta varför för det behövs inte.
2. Jag är en äkta filmnörd! Jag måste typ titta på EN film på vardagar. Och på helgerna och lov måste jag typ titta på kanske 6 filmer om dagen.
3. Jag är väldigt beroende av socker tyvärr. Det finns kanske en risk att jag får diabetes en vacker dag.
4. Jag är väldigt mycket blyg. Jag har svårt att ta första steg att säga hej till främlingar. Jag väntar alltid på att de skulle komma fram till mig först. Gör de det så vågar jag prata. Det låter konstigt jag vet men jag kan inte hjälpa det.
5. Jag har ganska dålig självtroende. Jag tycker ibland att jag är ful och ibland tycker jag att jag är söt. Därför är jag extra noga med hur jag ser ut varje dag!
6. Jag har aldrig träffat en kändis i hela mitt liv. Jag har bara sett Idol-Johan en gång. Vad jag menar är att jag aldrig har varit nära en kändis.
7. Jag tycker inte mycket om uppmärksamhet särskilt när jag redovisar för någon!

Jag utmanar: Emma, Therese, Mimmi, Cecilia, och Petra.
Bara fem personers blogg som jag alltid läser tyvärr.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: chl

okokej :D

2008-01-31 @ 22:22:37
URL: http://chl.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0