Dirty dancing 2.

Hej!

Idag var jag i skolan som vanligt. Det har inte hänt någonting idag i skolan. Min mamma följde med mig hit till Vänersborg idag. För att imorgon är det dags att ansöka och då måste min mamma vara med. Det måste alla avgångselevernas föräldrar. Jag har äntligen bestämt mig vilken linje jag ska ta!! Det får bli samhällvetenskapskunskap med media i första hand. I andra hand blir det hantverksprogrammet (frisör) och i tredje hand blir det medieprogrammet. Nu är jag skitnöjd! Hoppas bara att jag inte ångrar mig senare! Hehe... Jodå, idag skulle jag egentligen styrketräna men jag orkade inte. Inte just idag. Det får bli på onsdag och torsdag istället. Mmm... Jag var hemma hela kvällen och tittade på Dirty dancing 2 med Anita. Den är den bästa filmen jag någonsin har sett år 2008! Haha! Efteråt spelade jag sims 2 och sedan åt jag kvällsmat. Nu sitter jag här vid datorn och jag har spelat färdigt sims 2 för ungefär 10 minuter sedan! Jag ska gå om 15 minuter. Jag tänker lägga mig lite tidigt idag och fortsätta läsa bok Sukari min vän. Skitbra bok!!!

Handlingen: Trettonåriga Joey är döv, och hon har alltid känt sig utanför, både hemma och i skolan. Så träffar hon den unga schimpansen Sukari och hela hennes liv förändras. Charlie har lärt Sukari teckenspråk och i hemlighet börjar Joey att kommunicera med henne. Men så slår katastrofen till. Ska Joey lyckas övervinna sitt handikapp? Ska hon lyckas rädda sin vän?

Riktigt spännande! Ni borde läsa den! :P

God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0