Detta är jag.

Personligt
Vad heter du?
Micaela Cecilia Elisabeth.
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Jag gillar mitt namn men om jag fick välja så vill jag vilja heta Sara.
Vilka andranamn tänkte dina föräldrar ge dig?
Vet inte, har inte frågat dom och ska inte det heller. Det spelar ingen roll.
Vilket stjärntecken är du?
Jungfrun.
Vart bor du?
Vaggeryd/Vänersborg.
Bott utomlands?
Har aldrig bott utomlands.

Utseende
Hur lång är du?
151 cm.
Hur mycket väger du?
53 kg.
Hårfärg och frisyr?
Långt, mörkbrunt och vanligt hår med lugg.
Ögonfärg?
Gröna.
Mest nöjd med?
Ögonen.
Minst nöjd med?
Mitt ansikte.
Skostorlek?
37/38.
Glasögon?
Ja men jag använder inte glasögon för jag ser bra - men ska ha linser snart.
Har du några piercingar/tatueringar?
En hål i vänstra örsnibb och en hål i högra örsnibb + en hål i längst högra örat. Och jag har inte någon tatuering men vill skaffa en eller två.

Favoriter
Film?
Just nu: Titanic.
Låt?
Jag är döv så jag lyssnar inte på musik.
Årstid?
Sommar och vinter lätt!
Mat/dryck?
Mat - Tacos. Dryck - Mjölk, juice och sprite.
Djur?
Hundar och katter.
Färg?
Rosa.
Parfym?
So...? Kiss me!
Tv-program?
One Tree Hill, Prison Break, Desperate Housewives, Kyle XY, Sjunde Himlen och Fashion House.
Sysselsättning?
Allt som jag är bra på.

Kläder
Vad använder du just nu för jacka?
En oäkta svart skinnjacka.
Vad använder du just nu för skor?
Ett par vita "converse" och ett par svarta högklackar.
Favoritfärg på kläder?
Svart, vitt, rött, grått, gult.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
En ny äkta skinnjacka, de finaste jeans.
Favoritaffärer?
H&M, Vera Moda, Gina Tricot, Vila, Bokia.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
600 kr.

Grejer
I plånboken:
Bankkort, bibliotekkort, pengar, foton.
Tandborste:
Lila/rosa.
Smycken:
Min halsband med ett hjärta som jag köpte själv.
Solglasögon:
Stora svarta.
Underkläder:
BH och trosorna.
Nagellack:
Olika färger särskilt blå!
Mobil:
Sony Ericsson K800i.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0