Antligen eller.

Storstad - Mindre stad
Lätt mindre stad! Jag hatar storstäder (utom Göteborg) för att jag blir lättast vilse om det är riktigt stort! Men det finns bara ett plus för storstäder är att det finns stor shoppningcentral där man kan shoppa som en galning!

Sommar - Vinter
Lätt sommar! Man kan ju bada, sola, köpa glass, äta jordgubbar & blåbär, ja allt som har med sommar att göra!

Morgonpigg - Nattmänniska
Jag är tyvärr en nattmänniska, jag sover oftast sent på nätter ca kl ett-två!

Bio - Dvd
Båda två. Riktigt kul att gå på bio med någon man tycker om/har kul med. Men visst fasen är det mysigt att sitta hemma med en fet godisskål och en riktigt bra dvd också.

Chips - Morot
Jag äter inte morötter, de är ju inte särskilt gott! Därför valde jag chips fast jag äter dem inte så ofta faktiskt!

Spara - Slösa
Jag slösar tyvärr för det mesta på filmer. Jag kan inte ens spara på en månad. Inte ens en dag. Men just nu försöker jag verkligen att spara så gott jag kan! Jag vill ju ha en digitalkamera Samsung L700 som kostar 1 400 spänn på internet. Jag är snart upp till 1000 kr!

Kaffe - Te
Äsch, inget av dem!

Solsemester - Skidsemester
Lätt solsemester! Nej, nu är jag dum. Jag har ju faktiskt aldrig varit på någon skid/vinter semester. Men jag älskar solsemester. Att bada, sola, äta jordgubbar och äta glass på stranden. Vad mer kan man begära?

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0