Ännu en lista.

Tio första
Första bästa kompis: Therese
Första bil: Har inte körkort!
Första kärlek: Jag minns tyvärr inte. Tror det var Nico eller Adis.
Första husdjur: Schäfern Karras.
Första semester: Det var i Östergötland, tror jag!
Första jobb: Har aldrig haft ett jobb.
Första köpta skiva: Har inte köpt någon skiva för jag är döv.
Första riktiga kärlek: Har aldrig haft en riktig pojkvän förut.
Första piercing: En hål i båda örsnibb.
Första konsert: Har aldrig varit på någon konsert för jag är döv.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Cider i måndags på nyårsfesten.
Senaste bilfärd: I onsdags när jag åkte hem till Vaggeryd från Jönköping då min mamma hämtade mig där efter att jag varit i Vänersborg hos Sabina tre dagar.
Senaste filmen du såg: 40 days and 40 nights med Josh Hartnett <3
Senaste ringda telefonsamtal: Videosamtal med min mamma i måndags.
Senaste bubbelbadet: För längesen!
Senaste spelade cd: Jag är ju döv.
Senaste kyss: Minns inte när jag kysste sist.
Senaste gången du grät: Minns inte, men det var iallafall ganska nyss.
Senaste måltiden: Tre mackor xD

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej!
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja många gånger när jag bara var ett barn!
Fastnat med blicken i någons urringning: Vet inte.
Fått ditt hjärta krossat: Nej, det var nämligen jag som har krossat någons hjärta.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, när jag var bara ett barn då jag inte alls förstod vad kärleken betyder!
Haft ett one night stand: Nej och ska inte ha heller.
Busringt till någon: Ja många gånger när jag bara var ett dumt barn.

Sex saker du gjort idag:
1. Tittat på Prison Break.
2. Surfat runt på internet.
3. Blivit medlem på blogg.
4. Ätit.
5. Vilat.
6. Sovit.

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Min mobiltelefon.
2. The sims 2 spel.
3. Tv.
4. Min säng.
5. OTH och PB dvd.

Fyra personer du kan berätta allt för:
Min bästis Therese för det mesta!

Tre val
Blått eller rött? Rött!
Sommar eller vinter? Kan inte välja!
Choklad eller chips? Choklad!

Två saker att göra innan du dör
1. Utbilda mig.
2. Skaffa familj.
(det finns massor jag vill göra innan jag dör, det finns ett inlägg som heter "saker jag vill göra innan jag dör!")

En sak du ångrar:
Att jag inte har sparat mina pengar!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0