Älskar listor liksom! :P

Gillar:
1. Favoritartist?

Vet inte, jag kan ju inte höra >_<
2. Favoritartist, manlig?

Som jag sa så kan jag inte ens höra.
3. Motiv på din musmatta?
Jag har ingen musmatta
4. Vilken startsida har du?

Min blogg! ^^

5. Gillar du musik på hemsidor?
Som jag sa så har jag döva öron.

Sant eller falskt?
1. Jag är alltid välorganiserad.
Nej.
2. Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas för det mesta hålla den.
Nej.
3. Jag har gott lokalsinne.
Typ.
4. Jag älskar måndagar.
Nej, hatar måndagar.
5. Jag ljuger aldrig, inte ens en s.k. "vit lögn".
Det händer ibland.

Läsvanor:
1. Läser du mycket?

Ja, jag älskar att läsa!

2. Nämn tre av dina favoritböcker?

Farväl min vän, Eskort och Sukari min vän.
3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?

Jag skriver alltid noveller. Jag har inga planer på att visa den på dikta.se men det händer kanske en vacker dag. Vi får se! :P

4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
Nej.

5. Köper du oftast pocket eller inbundet?

Vad menas det?

Just nu...
1. Är det något speciellt du längtar efter just nu?

Jag väntar på att Kyle XY säsong 1 dvd ska släppas ut i Sverige den 13 mars och att det ska komma nya One Tree Hill säsong 4 dvd (det är ju slut nu, fan vad det suger!) och att Gossip Girl börjar på tisdag!! :D
2. Hur är vädret hos dig just nu?
Det snöar som fan, yeees!
3. Vilken hemsida kommer du att besöka härnäst?

Bilddagboken eller läsa andras blogg!
4. Önskar du att du vore någon annanstans just nu?
Ja jag vill vara i Vänersborg nu för det är då jag får vara tillsammans med mina underbara vänner!

5. Skulle du vilja vara nån annan? I så fall vem?
Ja. Vem vet jag inte.

Favoritplatser:
1. Vilken är din favoritplats i din stad?

Har ingen favoritplats här i Vaggeryd tyvärr.
2. I ditt hemland?
Vet inte.

3. I hemmet?
Min säng.
4. I världen?
Göteborg och Jönköping alltid i mitt hjärta <3
5. I fantasin?
Då måste jag nog få tänka lite först.

Vanor och ovanor:
1. Innan jag går hemifrån kollar jag att....
dörren är låst.
2. Det spelar ingen roll hur jag än försöker, jag kan ändå inte....
sluta äta!

3. Jag äter för mycket....
mat, mat, mat!

4. Jag brukar alltid....
ta kort varje dag.

5. Jag har svårt att....
tro på mej själv.

Dagligen:
1. Hur många timmar sover du per natt och är det tillräckligt för dig?

10 timmar ungefär men har gärna sovit lite mer, hehe. Jag älskar ju att sova!
2. Har du lätt att bli arg eller upprörd?

Ja tyvärr.
3. Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket?
Nej, kaffe är äckligt.

4. Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket?
Ja jag använder den ofta på kvällarna.

5. Hur många timmar tillbringar du vid datorn varje dag?

För många.

Våren

1. När börjar du verkligen längta efter våren och leta efter dom första vårtecknen?
Någon gång i mars börjar jag alltid längta efter våren.

2. Vad är det bästa med våren?
Att blommor kommer, och att det blir oftast varm.
3. När anser du att man kan säga att den är här?
När det är över 15 grader.
4. En del storstädar, en del köper fröer, en del klipper ned buskar, vad gör du som du tycker är ett riktigt "vårgöra"?
När man kan gå utomhus utan tjocka tröjor.
5. Av vårens första underbara blommor och växter som kommer upp i början, vilken är din favorit?
Rosor mest! <3


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: maria

svar: just de quizarna minns jag inte vart jag gjorde (det var ju mer än ett år sen jag publicerade det inlägget). men jag kan rekommendera quizarna här: http://onetreehillweb.net/fun.htm

annars är det bara att söka på google :D

2008-01-26 @ 16:26:41
URL: http://huddleformation.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0