16 saker ni inte vet om mig!

1. Jag heter Micaela - varken Mikaela eller Michaela. Kom ihåg det!
2. Jag tycker om att titta på skräckfilmer. Det passar mig bra att titta på en skräckfilm på en dejt!
3. Jag var bortskrämd när jag var liten, jag fick ju alltid allt jag ville ha.
4. Jag har många fobier som aerofobi, akrofobi, algofobi, araknofobi, batrachofobi, entomofobi, hoplofobi, klaustrofobi, mekanofobi, nekrofobi, nyctofobi. Många mer!
5. När jag var 12 år gammal var jag väldigt kär i Jeremy Sumpter när jag såg på Peter Pan för första gången. Efter cirka två år är jag inte det längre. Han är fortfarande snygg ja, men är inte kär i honom längre.
6. Jag är kändistokig ;P
7. Jag tittar på tv varje dag. Kan inte ens hålla mig borta från TV en enda dag!
8. Jag är mycket förtjust i Chad Michael Murray och Josh Hartnett! :P <3
9. Jag är medlem på bilddagbok - jag lägger in bilder varje dag!
10. Jag föddes i Värnamo i Småland.
11. Jag drömmer om att åka till USA och träffa alla killar på min snyggingar-lista och även mina idoler!
12. Jag har bara sett en kändis på avstånd i hela mitt liv. Det var Johan från Idol. Det hände i måndags 31 december 2007 i Vänersborg på videomix.
13. Jag har alla OTH säsonger och Prison Break säsosng 1 & 2 på dvd.
14. Jag köper en film varje månad. Jag är galen jag vet! xD
15. Jag älskar att läsa kärleksnoveller!
16. Jag tycker att tatueringar är coola. Just därför vill jag skaffa 2-3 st när jag har fyllt 18 år!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0