Sööötnos! :P

Hej på er sötnosar!


Idag var jag i skolan och direkt efter skolan var jag i motionspalatset med Anita och vi styrketränade tillsammans. Elevhemmets personal Annette var också med. Ett tag sedan kom en till personal Elisabeth och tränade också. Och så träffade jag också äntligen Anders igen! Han jobbade på elevhem förut när jag var ungefär 8 år till 11-12 år gammal, det var ju kanske 5-6 år sedan jag träffade honom sist. Så längesedan!! Nej jag menar att jag träffade honom igen i motionspalatset för ungefär en månad sedan, sen dess träffade jag honom flera gånger. Oftast på onsdagar. Han tränar också på motionspalatset på måndagar och onsdagar, som jag och Anita. Haha... Nu är jag hemma på elevhemmet. Jag har duschat, och till och med ringt min mamma och pratade om abonnemang på 3 mobil. Sedan bakade jag också kladdkaka, muuuums! Nu sitter jag här vid datorn och ganska nyss såg jag på En riddares historia med Heath Ledger i huvudrollen. Jag kan INTE fatta att han är död nu! Jag saknar verkligen honom. Han var en av mina favoritskådespelare. Nu ska jag gå och äta kvällsmat.


God kväll!


P.S Therese, min bästis, kommer äntligen på besök på onsdag!!!!!!!!! Hon har ju sportlov nu, och jag har det nästa vecka. Men, hon KOMMER på onsdag! Jag längtar redan! :D


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Tess

snart snart kommer jag!

2008-02-13 @ 00:14:22
URL: http://theeerese.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0